onsdag

2012-03-21 @ 23:43:27
Jobbat idag, började halv 10 så tog en morgonpromenad innan jobbet. Var sol ute och ca 8 plusgrader så sket i mössa, det fick jag sota för efter halva vägen när öronen värkte så jag höll på att lipa. Tur att jag hade luva på tröjan.

Har hunnit med ett spinningpass också. Är tillbaka i formen jag var i innan Lindvallen resan. Nu när jag tränar så mycket och börjar märka resultat på riktigt ser man verkligen hur fort det går åt andra hållet med fel mat (läs godis). Blir en utmaning när jag åker till Kenny över påsk i 11 dagar, visst kan man promenera och ut och jogga men brukar alltid bli lite som semester när man kommer dit. Men inte då, för då får jag börja om på ny kula IGEN när jag kommer hem!

Hur som, nu ska jag sova. Klockan är alldeles för mycket och jag börjar jobba 07:30 imorgon! Men efter jobbet vankas fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0