white

2012-06-18 @ 22:28:56
Nu tänkte jag lägga mig och få den numera dagliga dosen av The Hills! Man blir ju fast, även om jag sett alla säsonger innan.

Imorgon är det jobb igen och skulle gå på BodyPumpen efter men fick en tid hos frisören. Så imorgon blir det hej då utväxt och hej vitt hår! Imorgon ska vi även försöka få det vitare i längderna då jag för 1,5år sen skulle låta håret vila från råblekning och la i bruna slingor? Vad jag tänkte med får ni fråga nån annan! Dessa slingor sitter fortfarande kvar 2dm i längderna och jag hatar det! Risken med att dra ut blekningen i topparna är ju dock att det håret redan är blekt så det riskerar att bränna av!
Men man måste chansa för att vinna och jag trivs så bra i "bimbo" vitt hår! 

Blev en sväng till på gymmet efter jobbet, sprang 5km och promenera 3km :) 

Blonda tider innan jag var dum och gjorde bruna slinger:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0