ond cirkel vs god cirkel

2012-06-15 @ 21:19:28
Åh, har kommit in i en dvala! När man väl kommer igång med träningen så äter man automatiskt nyttigt, man vill gå till gymmet och det rullar på som smort! Men när man inte tränar skiter man (jag) i om man äter lite onyttigt för jag har ju ändå vart så dålig på träningsfronten, då kan jag lika väl "passa på" att vara dålig på matfronten med och ta igen det när jag kommer igång igen!

Just nu är jag i en liten dvala efter att ha vart hos Kenny 2 gånger på relativt kort period och inte kommit igång hemma mellan turerna och hos Kenny har jag ju inte tillgång till ett gym vilket gör att motivationen tryter! Men nu måste jag komma igång igen! Fan det är ju sommar nu! Sa inte jag att jag skulle ha magrutor vid dethär laget? Jag höll inte det kan jag ju säga!

Men nu är det skärpning, i veckan ska bilen stå och jag ska ta cykeln till jobbet! (1mil) Dagarna det pissregnar kommer självklart cykeln få stå men ända ursäkten är skyfall! Jag har verkligen alla förutsättningar denna veckan att kickstarta igång mig igen då jag jobbar i butiken ända fram till midsommar och den ligger ju 5 min från gymmet! Så där ska jag hänga nu fram till midsommar. Extra mycket vill säga, för där hänger jag ju resten av veckorna med ;)

SÅ 07:45 imorgon blir det rask morgonpromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0