färgglatt

2012-06-27 @ 23:08:28
Först tog det 100år innan blogg.se skaffade en app till Iphone så man kunde blogga från telefonen. Sen funkar den lite när den vill. Och nu gör dom om hela sajten så nu funkar inte appen längre och det kommer väl ta lika lång tid som att uppfinna hela appen att uppdatera den så man kan börja mobilblogga igen! 
 
Sjukt irriterande, speciellt eftersom man tar alla kort med mobilen och orkar inte sitta och lägga in dom på datan hela tiden! 
 
Idag har det iaf vart soool :) Jag har invigt min bikini som jag köpte igår när jag och Siss var på Torp! En riktigt färglad en! Självklart ser jag nu ut som en kräfta men det har förvunnit till morgondagen då det är lovat fint väder igen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0