hemmaplan

2012-07-11 @ 23:15:28
Jaha då var man på hemmaplan igen, den ena av två planhalvor ;) 
 
Det blir till att dyka rakt in i vardagen igen med jobb tor-fre. Efter jobbet imorgon händer det roliga saker då Christin fyller år och det ska firas!
 
Har seriöst funderat (till och från inte hela dagarna) i 2 dagar på vad jag ska ha på mig. Varför är det alltid så att man aldrig har något att ha på sig, fast om jag ska vara ärlig har jag faktiskt inte så mycket partykläder längre. För ca 2-3 år sen bestod hela min gaderob av det men nu är det mest vardagsfinkläder :P
 
Haha, jag och virre vonka spelade Christin ett spratt i Tylösand förra sommaren, nästa helg är det dax igen. Vad ska vi hitta på Veronica? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha ha! I år blir det ingen liten klisterlapp inte, bättre upp ;-)

2012-07-14 @ 23:51:54
URL: http://Veroniiiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0