Full rulle

2012-07-13 @ 23:52:49

I onsdags kom jag hem från Avesta vid 8 på kvällen. Efter att ha vart ledig i en vecka var dygnet aningen snedvridet så jag somnade halv 3 på natten och klockan ringde 08:00. En hektisk dag i butiken med helt galet mycket folk, hann trycka i mig lunchen på 10 min sen efter jobbet var det raka vägen till fastlandet och fira Kicki :) En utgång senare var vi hemma 4 inatt och jag somnade som en sill på Emma och Kickis soffa för att 08:00, 4tim senare vakna av alarmet! Ännu en dag på jobbet har passerat och även trubbadur middag på Bergabo. Sa jag att jag ska gå in på rummet och däcka i min säng nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0