äntligen sol

2012-07-17 @ 19:41:42
Idag har solen äntligen lyst och det har vart varmt ute. Tror det är vad dom kallar sommar? Jag har legat planka i solstolen, dock gick solen i moln någon timma mitt på dagen. Hoppas det blir fint väder imorgon med så man kan få en liten bränna innan Tylösand i helgen :D
 
Ska bli så kul att åka tillbaka till Tylösand iår igen, jag håller alla tummar och tår för att vi får soligt väder, eller iaf slipper regn :)
 
 
Skulle egentligen vart på BodyPump nu men fick i all hast åka in till Stenungsund för att hinna till Jysk innan dom stängde, har spanat in en spegel där och idag när jag klicka mig in på hemsidan var den nersatt i pris! Men imorgon bitti blir det BodyBells istället vad nu det kan vara för spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0