tisdag

2012-01-24 @ 13:53:51
Startade dagen med en promenad till affären i det underbara vädret. Blev ledig idag och var det igår med. Men ons-tors blir det jobb. Sen på torsdag efter jobbet styr jag mot Avesta :)

Dagen blir lugn, håller på att packa lite paket som jag ska skicka iväg, kläder jag sålt på Tradera. Ikväll blir det Step Up och Body Pump! Kommer vara helt död ikväll ;) Har även vart snäll mot mamma och damsugat hela nedervåningen, lite får man väl göra när man bor hemma som vuxen :P

Igår åkte jag till gymmet när jag hade vaknat och gick 70min PW på bandet, efter det åkte jag hem till Sis som var hemma från jobbet och kollade på Legally Blond 1&2 :) Till kvällen blev det även 75 min spinning och 20 min cross.

Men NU ska jag lata mig lite framför TV:n och dricka Cola Light!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0