snart helg

2012-01-19 @ 23:01:46
Redan fredag imorgon. Det klagar man inte på. Denna veckan har gått gålet fort, känns som det var igår jag och Sis stod och drog Glenn skämt på A-lagets bortamatch i GBG i söndags! Haha. Har jobbar hela veckan förutom tisdag och ska jobba imorgon med. Idag har jag gått "breved" på en ny skola så imorgon och några dagar på sportlovet ska jag vara där helt själv! Men det ska nog gå fina fisken.


Idag har jag haft vila från träningen, har istället hjälpt Sis med förberedelser till lördag då Olivia fyller 3år. Men imorgon är det på´t igen. Tar nog med mig kläder till jobbet och åker direkt och tränar. Skönt att ha det gjort! Så man inte hinner hem och landa i soffan för då är det så svårt att slita sig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0