Så bra!

2012-01-16 @ 22:47:15
Halvligger nerbäddad i sängen med datorn i knät. Är helt slut efter jobb och en himla massa timmar på gymmet. Idag blev det 1 timma MRL (mage, rumpa lår) och 1,5 timma spinning. Spinningen var sååå grym, det är alla Lotta´s spinningpass. Har nog vart på allas nu men det är bara på hennes pass man svettas som en gris och verkligen ger järnet! Idag hade hon en 6min lång SHM låt med i passet och jag trodde jag skulle spy när dom minutrarna var över, och då var halva passet kvar ;)


Men nu ska jag ringa min man och säga god natt sedan kommer jag somna som ett litet barn!


Fortsätter jag såhär kommer jag vara mer än redo för sommar 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0