hurra hurra hurra

2012-01-22 @ 00:20:55
Idag har det funnits massa anledning att fira och vara glad!


Vaknade vid halv 11 tiden och drog mig lite i sängen, sedan åkte jag direkt och tränade. Packade även ner kalaskläder så jag kunde åka till Sis sen. Blev 30min promenad på bandet och 30 min cross. Man känner verkligen skillnad när man tränar på morgonen, man har inte alls samma energi.




Sen bar det som sagt av till sis och då hade det kommit rejält med snö ute. (älskar det) Hjälpte henne med det sista för kalaset och passade även på att innan jag åt min frukost väga mig. På 11 dagar har jag gått ner 1,7 kilo :D Nu gäller det bara att fortsätta och inte tänka för mycket "duktig flicka, nu kan du unna dig massor" som jag lätt har tänkt alla andra gånger vilket har resulterat i att dom tappade kilorna har kommit tillbaka.


Hur som, sen var det dax för kalas för söta lilla Olivia! Jag hjälpte henne att duscha (moster är så bra på det för då får man inte shampoo i ögonen) fixa hennes hår, klä på henne finkläder, och lära henne cykla på sin nya cykel med stödhjul innomhus. Hon fattade liksom inte först att man skulle trampa framåt hela tiden utan bromsade istället :P Men sen efter lite övning fick hon till det :)



Bild från i sommras


Och det är inte bara Olivia som fyller 3år idag, det gör även jag och Kenny ♥ Kan knappt fatta att det gått tre år. Men en sak är säker. Det har vart dom bästa 3 åren i mitt liv och jag är sååå glad att jag har Kenny! Finare kille får man leta efter, vilket mina vänner och familj är bra på att påminna mig om! 

Bilderna ligger i ordning, på första bilden är vi inte tillsammans, det är på personal kickoffen i Lindvallen första året. Men flörta gjorde vi redan där ;) Andra bilden är vårat första nyår tillsammans, där var vi inte heller "tillsammans" men som ni ser, intresset fanns ;) 3:e bilden är från förra sommaren i Stavanger. 2 sista bilderna är från i sommras när Kenny var här nere på Tjörn! :)

Så sammanfattningsvis har detta vart en toppen dag, om jag ska klaga på nått så är det att jag inte fick träffa Kenny dagen till ära. Men nästa helg ses vi igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0