borde sova

2012-01-23 @ 00:38:33
Klockan är mycket och jag borde egentligen kanske sova. Vet inte om jag ska jobba imorgon. Men sitter och läser igenom arkivet på en nyfunnen favoritblogg. Och efter att ha matat igenom ett X antal sidor så spritter det i hela kroppen. Jag är så pepp just nu! Vill åka och träna, vill ha sommar, vill för första gången i mitt liv känna mig fit i en bikini, vill ha jobbet, vill shoppa. Träffa Kenny

Ja hjärnan går på högvarv just nu och allt hänger på ett besked jag får nu i veckan. Förutom träningen då, den kan jag ta hand om ändå. Men det andra, shoppa, spara pengar, resa. Kunna vara spontan och inte behöva planera i plånboken flera månader innan och ändå inte få ihop det :P

Ska försöka lugna nerverna med lite Harry Potter!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0