Tradition

2012-02-17 @ 22:30:00

Jag gjorde det igen. Jag sprang en mil! Tror detta ska få bli min nya fredagstradition :)

Okej att jag har sagt att jag vill svettas, men nån gräns finns det, som idag när jag sprang! Jag har sånna där hörlurar som man liksom trycker in i öronen. Kan inte ha dom där gammal som man typ hänger i örat, mina öron är inte formade för dom, trillar bara ut! Men till saken kanske? Efter att ha sprungit i ca 45min och skulle trycka in hörlurarna då tillomed dom håller på att åka ut hela tiden så låter det som det gör när man har pisseblöta skor och trampar! Fattar ni? Då kanske man svettas för mycket? Eller när det rinner så det svider som en jude i ögonen? Haha

Vilket lökigt inlägg detta blev ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0