svett

2012-02-13 @ 22:57:43
Idag har jag vart ledig, det är ju sportlov så chansen att bli inringd är ju inte så stor. Men är iaf bokad tors-fre :)


Måndag idag vilket betyder en massa träning, kör alltid MRL och Spinning 75 på måndagar! Härligt, efter spinningen kännde man att man hade tränat. Svetten rann! Förr, när jag var yngre, då tyckte jag det var pinsamt att svettas. Typ när man hade gympa i skolan så var det skämmigt att svettas! NU, nu blir jag frustrerad om jag inte svettas, svettas jag inte känns det inte som om jag tränat! Älskar när det börjar pärla sig på bröstkorgen och det blir sådär glansigt och härligt ;) Haha! Knäppt men sannt!


Visste ni föresten att ju mer vältränad man är ju mer svettas man? Man kan ju tro att det är tvärt om, men en vältränad kropp börjar svettas mycket snabbare och mer :)


Imorgon vankas fika med fina vänner :) Alla Hjärtans Dag fika! ♥
Lite sommar kanske? Minns när detta kortet togs, jag var färdig och strandväskan var packad. Väntade på segaste Kenny som var på toa :P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0