sliskig

2012-02-18 @ 23:53:10
Är det inte härligt att vakna upp en lördagmorgon och veta att du i ytterligare en dag får sova ut? Det tycker jag iaf! Låg kvar och drog mig i sängen en stund innan jag skuttade upp och åt frukost.

Sedan blev det gymmet, gick 8km på bandet, en såkallad Powerwalk. Sedan ringde Sis så mötte jag upp dom på ICA, tanken var att gå en mil, men "hann" inte :)

Kvällen har spenderats uppe hos Sis och Melodifestivalen! Såå bra att Molly gick vidare då jag tyckte hennes låt var riktigt bra, brukar vara lite anti ballader i Mello, men denna var grym! Men vad hände sen? Björn Ranelid eller va hette han? Ingen aning vem människan är, men han ser ut som en sån "kom och sitt i farbrors knä" haha! UCH! Vinner han hela Mello så kommer jag sluta titta!


Jag brukar känna mig så vit på sommaren och tycker att precis alla har bättre pigment än mig! Men nu, när jag sitter här nästintill genomskinlig så inser jag att jag faktiskt kanske blir liiite brun på sommaren iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0