Skryt

2012-02-10 @ 22:13:05

Jag måste få skryta lite.

Jag sprang en mil idag! Jag sprang längre än jag gjort förut! På löpbandet på gymmet. Började med att gå i 5min sedan sprang jag i 65min utan att ens stanna för att dricka en klunk vatten. Det liksom bara flöt på. Tänkte, aja men jag springer i 30 min, när jag var där tänkte jag, okej jag springer i 45. Och helt plötsligt var jag där med, tänkte, jag springer la en timma då. När en timmas springande (alltså 65min med gången) var färdigt hade jag sprungit nästan 9km. Fortsatte då eftersom jag lika gärna kunde springa milen. Sprang till 9,6 km sen gick jag sista 400meterna :)

Så en mil kom jag på 75min varav 65var löpning :) Är så nöjd! Hoppas verkligen inte detta var en engångsgrej utan att jag orkar detta varje gång jag löper :D

Första och sista gången jag kommer ta kort på maskinerna! Tycker det är lite fjortisvarning annars. MEN inte idag för jag är stooolt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0