plättar

2012-02-21 @ 23:22:38
45 min StepUp och 60min Bodypump har blivit dagens träning, som alla andra tisdagar? Hehe.

Jobbar hela veckan, men börjar 10 varje dag så på fredag har jag bokat in mig på BodyPump kl 07:00. Om jag går på den återstår att se, jag är ju en av världens mest morgontrötta människor, men kan vara lite lättare eftersom det är en fredag :) Vi får se helt enkelt, jag lovar inget ;)

Efter gymmet gjorde jag plättar, mums vad gott det var, pannkakor är verkligen underskattat! Enligt mig! Råkade dessutom ha i fullkornsvetemjöl, men dom smaka precis likadant :D Bara liiite nyttigare ;)

Längtar sååå till helgen så min man kommer :D 


Oherre jösses. Här var en gammal bild i bloggarkivet. Brunett och allt! Det är från 1:an tror jag, möjligtvis tidigt i 2:an :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0