Nytt till håret

2012-02-16 @ 10:33:49

Jag har ju inte världens mest välbetalda jobb just nu så mycket shopping blir det inte. Att köpa ett klädesplagg bara för att det är fint men inte behövligt har varit bortblåst dom senaste månaderna. Istället får jag tänka vad jag behöver!

Okej, jag kan köpa shampoo och balsam på Ica för en mindre peng men eftersom jag gör helblekning och tidigare har mitt hår gått av så kör jag på frisör shampoo! Jag är inte nöjd med det jag har just nu så beställde detta som jag hört så mycket bra om! Härligt att det var värsta paketpriset med! Håret ska bli som änglahår om man tror på det man läser! Beställde även sån där olja ( kan inte stava det ) som också ska göra underverk för håret! Och mitt hår är verkligen torrt och frissit just nu!

Hoppas jag får värsta hårsvallet nu då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0