keep calm and get fit

2012-02-16 @ 22:27:14
Herregud vilket svettigt spinningpass jag och Sis var på idag!

Men dagen började med jobb! har nog haft världens slappaste jobbdag, var i matsalen på en skola men det är ju sportlov så det var bara några enstaka dagisbarn som skulle ha mat :) Fick efter jobbet åka upp till Sis och passa Olivia en stund, men blev kvar där hela eftermiddan, vi bakade supergoda sega chokladkladdisar som vi sedan åt med glass! MUMS! Ibland får man fuska ;) Men den där fikan har jag nog svettats bort som sagt, brukar inte träna på torsdagar men igår fick jag vara hemma pga nackspärr! Men kan säga att detta torsdagspasset kommer jag definitivt gå på igen :D Inte fy skam att allt slit börjar ge resultat både på vågen och på måttbandet :)

Imorgon är det Fredag, igen! Jag har ju inte haft världens jobbigaste arbetsvecka då jag haft mini sportlov ;) Men fredagar är speciella ändå :):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0