helgen

2012-02-26 @ 23:14:27
Vilken mysig och solig helg det har vart.
I fredags var det jobb och sedan direkt till Stenungsbaden för SPA. Mamma fyllde år så det var mamma, jag, sis, moster, kusin och annan kusins tjej! Make sence? ;) Det var super härligt och jag började med 40 min i gymmet, sedan blev det bada och bubbla för hela slanten, avslutades med en 3 rätters i restaurangen :)

Lördagen var det kalas för mamma, dom närmaste kom, alltså syskon med familj och så åt vi middag och kollade melodifestivalen. Så kul att Kenny också var här då det brukar vara han som "saknas" eftersom vi bor som vi gör :) Danny ägde!

Idag har jag och mannen gosat hela dagen. Hockey har också hunnits med. När vi var på hockeyn "planerade" vi vad vi skulle göra när vi kom hem.

"Vi äter lite mat, sedan äter vi chips och dipp och gosar ner oss framför en film" Lät som en bra plan tyckte vi, vi kom hem åt mat, jag blandade dip, ställde den på kylning. Och där står den kvar. Kenny somnade vid 21!!! Haha!

Så nu ska jag lägga mig och kolla på filmen Whats your number.
Imorgon blir den ännu mer mys. Lunch på Kinan står på shemat. : )

Just de ja, min fredagstradition fick jag göra på lördagen. Men 3:e veckan jag springer milen nu :) GÖTT
Just det en gång till. LINDVALLEN OM EN VECKA!
Världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0