femmans växel

2012-02-28 @ 22:41:51
Jaha, nu var Kenny hemma igen. Hemma hos sig. Inte hemma hos mig! Körde han till tåget efter jobbet idag. Har haft super mysiga dagar med honnom här! 

Åkte sedan till Träningskliniken för StepUp och BodyPump. Svettigt värre! Igår var första gången på 7 veckor som jag inte gick på MRL och Spinnig. Abstinens?! Haha, men Kenny sa att jag inte "fick" träna för jag skulle vara med han ;) Har för överigt blivit en lite onyttigare helg än vanligt så denna veckan blir stenhårt innan det drar iväg till Lindvallen på söndag :) Har iof bestämt att hela Mars ska vara stenhård. Resultaten kommer mer och mer men nu ska jag lägga i 5:ans växel i en månad! :)

Än sålänge är jag ledig imorgon, men man vet ju aldrig om dom ringer, så nu tänkte jag lägga mig och kolla Harry P och sova :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0