time to step up

2012-08-03 @ 16:54:42
Under sommaren (om man kan kalla den så) så har jag släppt alldeles för mycket på mat/träningsfronten. Jag har slarvat nått kopiöst och inte brytt mig alls vad jag äter. Nu är det augusti och sommaren börjar lida mot sitt slut. På måndag går jag tillbaka till vårens rutiner med Bodypump 1, helst 2ggr i veckan, samt spinning och löpning. I september drar alla pass igång igen på gymmet och det ska bli toppen :D
 
Har lagt upp ett schema och det kommer se ut såhär, (med reservation för vissa ändringar ;))
 
Måndag: Spinning 07-07:45 och 60min PW
Tisdag: Hopprep 15min och BodyPump 19-20:00
Onsdag: Hopprep 15min och 1,5tim PW
Torsdag: Hopprep 15min och Spinning 19-20:00
Fredag: BodyPump 7-8:00 och 5km löpning
Lördag: VILA ev vid spring i benen 60min PW
Söndag: Hopprep 15min och 1mil löpning
 
Detta tillsammans med NO carbs, kvarg och annat nyttigt ska nog sätta sprätt på sakerna (läs fläsket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0