bröllop

2012-08-26 @ 22:25:57
Igår när jag och Elin jobbade bröllop frågade hon mig hur jag ville att mitt bröllop skulle se ut. Efter några sekunders förklarande insåg jag att jag i princip redan har planerat hela mitt bröllop in i små detaljer. ;) 
 
Tubklänning med stor prinsess kjol, gärna någon rosa detalj som rosa paljetter på toppen eller en stor sidenrosett i midjan, vinterbröllop, häst och släde, vit pälsjacka, beige kostym till Kenny, allt ska gå i vitt, silver och ljust rosa. Mysig festlokal med massa tyger. Jag har liksom redan en bild framför mig hur bordplaceringen ska se ut ;) Haha, kan ju nämna att när jag träffa Kenny var han promt emot giftemål och är väl fortfarande lite det, men inte lika mycket som när vi träffades ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0