segt

2012-04-23 @ 00:08:38
Idag har man allt vart lite seg efter gårdagens årsfest med RIK! Men herregud vad kul det var :D Jag tror att vi utan överdrift stod och dansa i 3 timmar i sträck. Jag följde med dom andra ut och rökte lite då och då men sen var det raka vägen till dansgolvet igen :P
Som sagt idag har man vart lite seg, men har vart aktiv hela dagen! Men kvällen däremot har spenderats framför datorn och missade BB avsnitt samt BB Live :) Nu tänkte jag sova lite för man vet ju aldrig om det blir en tidig morgon imorn.
På förfesten var det frågesport och jag, Madde och Charlotte fick mer poäng än tränaren och min pappa som är matrialare! Haha, vi är #1 fans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0