Milen

2011-10-12 @ 23:21:04

God kväll!

Blev ju jobb idag med, har tillomed fått laga mat på jobbet idag så om någon blir matgörgiftad på fredag av skolmaten får jag skylla från mig på någon. Det har ju vart jätte fint väder idag, och trots att jag slutade kl halv 2 tog det mig till 18 på kvällen att finna motivation till att gå ut på PW. Men väl ute gick/joggade jag 1,2 mil! Syster ringde när jag hade gått halvvägs och ville att jag skulle köpa med mig pizza när jag kom. Blev en kebabsallad och cola light för mig så att hela turen inte skulle kännas förgäves.

Imorgon blir det jobb igen även då halvdag och på fredag partyyy! Tycker det ska bli så skoj!

Men nu är det sängen som gäller. Mamma väcker mig 06:30 imorgon! Ush!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0