förnuftig

2011-10-29 @ 15:52:07
Idag satte jag och Kenny klockan på halv 9 för att åka till Haglöfs Outlet här i Avesta som skulle ha utförsäljning med 40-70% på outletpriset. Jag var ute efter en promenad jacka. Alltså en lite tunnare jacka som man kan ha när man är ute på powerwalks osv. Hittade en jätte fin lila som jag höll fast i en timma medans Kenny provade en himla massa. Men när jag stod i kön så bestämde jag mig för att hänga tillbaka den. Hade vi gått direkt när jag hittade den hade den säkert hängt i hallen nu, men när jag stod där så länge, ju mer jag tänkte på det ju mer insåg jag att det var mycket pengar. 1700kr skulle den gå på, betydligt billigare än att köpa den i en vanlig Haglöfs affär där den skulle gått på 4200kr. Så rabatten var ju generös men den får glädja någon annan :) JAG känner mig iaf förnuftig som inte gjorde ett impulsköp utan tänkte både en och två ggr. :)



Nu har Kenny precis åkt iväg för att börja festa med sina kompisar. Dom ska på maskerad. Så jag funderar över vad jag ska hitta på här hemma :) Har redan städat så funderar på att ta mig en promenad i det fina höstvädret och sedan kanske baka lite? Har ju inte tittat på sista Harry Potter filmen än heller. Men det är lite vemodigt att titta på den känner jag. Jag vill liksom inte att det ska ta slut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0