spontan utgång

2011-11-27 @ 11:49:35
Igår blev det ingen lugn lördagskväll. Fick sent på eftermiddan sms från mina tjejer om att dom skulle ut, så jag gjorde ordning mig i väntan på middag, åt mat och sedan drog in till fastlandet för party! Blev en härligt tjejig förfest hos Linda. Sedan skulle vi till Baden men kom tyvärr inte in då det är 23. Vi fick traska vidare till Harrys som har 18år så förvntningarna var inte stora att festa med "småbarn" men väl där var det massa folk i våran ålder och äldre. Så vi dansade nästan konstant i 2 timmar tills dom stängde! Diverse puttande på dansgolvet hanns också med! Haha
Moget med folk som inte bara kan stå och dansa utan ska gå in och knuffas på folk med mening.


Nu sitter jag här och har nyss ätiti frukost, funderar på att dra på spinning ikväll då jag ju faktiskt inte är minsta bakis! Men får se. 


Har blivit så himla dålig på att ta kort, förr hade jag med mig min digitalkamera vart jag än gick och tog massa bilder. Får skärpa mig för bilder är väldigt kul att ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0