onsdag

2011-11-09 @ 21:12:13
Har vart ledig idag igen. På dagarna vill man att dom ska ringa nästa morgon, men på morgonen när man vaknar hundra gånger och väntar på att det ska ringa, då gör det inte lika mycket att man får somna om igen ;)


Olivia är fortfarande sjuk så jag har vart hos dom och hållt henne och Sis sällskap, vi har bakat min favorit. Drömrulltårta. Mumsfillibabba. Sen bar det av till gymmet för att bränna bort den där biten rulltårta.


Det blev 45 min spinning, 15min på bandet och sedan 1h styrketräning iform av grupp pass med stationsträning. HAr jag inte bränt bort den där lilla biten nu så vet jag inte vad ;) Imorgon funderar jag på att ta en vilodag innan jag kör igång igen, men tror inte jag kan hålla mig borta från att iallafall ta en liten promenad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0