Natti natti

2011-11-21 @ 23:19:05

Ännu en dag har passerat. Galet vad dagarna går fort :) imorgon kommer min man hit och vi har inte setts på 3 veckor så det är på tiden :)!

Idag har jag jobbat, ska jobba hela denna veckan. Tiderna var 10-14:30 men det ändrad hela tiden. Idag Dick jag vara till 15:30 och imorgon börjar jag sju istället för att en är sjuk! Men mer timmar = mer pengar så jag klagar inte!!

Hann med lite träning idag med innan dagen tog slut! 60 min MRL och 75min spinning! Känner att jag är lite trött i benen ;)

Ne, nu får jag sova så jag inte är som en zoombie imorgon på jobbet! Natti natti!

Söt bild på världens finaste ungar som sitter och kollar på crazy frog på youtube! Stolt moster/faster!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0