Måndag

2011-11-14 @ 22:09:42

Tanken var att jag skulle jobba 10-14:30 idag. Istället fick jag jobba heldag. Men jag klagar absolut inte. Mer timmar = mer lön :)

Efter jobbet tig jag en powernap innan det var dax för träning. Idag blev det 60min MRL och 75 min spinning. Nöjd!

Fick ett paket från Nelly idag med nagelack från OPI. Mupparna (the muppets) har "designat" en collection så jag köpte ett paket med 4st smålack i för 150kr istället för 150kr styck som dom kostar i full storlek :)

Det röda kommer nog användas minst, sen är det ett brons glittrigt, lila glittrigt och ett silvrigt. :) (läkerolen är för att ni ska se hur små dom är ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0