måndag. igen

2011-11-07 @ 12:23:48
Jaha, då var det ny vecka igen. Och nya möjligheter?! Jag var i fredags och köppte gymkort och har sett fram emot att idag få ta på mig träningskläderna och svettas ordentligt, MEN, igår kväll fick jag helt plötsligt ont i halsen, var öm i kroppen och kännde mig allmänt dålig, hade tillomed liite feber. Sa nej till jobb imorse eftersom man kan inte jobba med mat om man inte känner sig helt 100%. Men när jag hade somnat om och sovit några timmar till så känner jag mig nu mycket bättre. Har inte ont nät jag sväljer och febern är borta, eller vill jag bara det för att jag var SÅ insatt på att träna.

Jag får se när det närmar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0