Lördag

2011-11-12 @ 15:53:00

Redan lördag. Jag startade dagen med ett tidigt spinning pass. När jag kom hem gjorde jag "grötbiffar" tycker vanligtvis inte om havregrynsgröt men när man gjorde på detta sättet vart det helt okej :)  

I går var jag ju också på intro för att börja jobba som vikarie på skolor/förskolor/dagis. Ska bli kul. Efter det drog jag och träna. Missade lunch spinningen med 5 min så det fick bli egen träning på crossen och bandet :) Kvällen spenderades hos Emma och sedan en kort sväng till Harrys!

Känner att detta har vart en bra träningsvecka och det är en dag kvar. Imorgon blir det nog ett sista spinningpass för veckan :)

Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: linda

Fin blogg, väldigt rosa och söt! :)

2011-11-12 @ 17:52:23
URL: http://www.lindajernberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0