lata dagar

2011-11-26 @ 15:32:43
Idag har jag kört mannen till tåget igen, känns som det var igår jag hämtade han, fast iof så längesen var det ju inte. Det har vart en kort visit för han här. Men den 9:e kommer han ner igen för då ska vi till Danmark med Petra och Simon :) Ska bli jätte skojj!

Idag är det ju lördag och jag har inga större planer, sis med familj är här och vi ska laga god middag. Eller jag vet inte om det kommer bli gott, låter konstigt gör det iaf, kyckling med julmustsås?! Haha! Jaja, får se vad det smakar ;)

En sak som är säker är iaf att imorgon blir det att hoppa upp på spinning cykeln igen. Har blibit allt för lata dagar när Kenny vart här. Inte så onyttiga, men lata...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0