glitter

2011-11-17 @ 23:03:34
Vet ni vad det värsta med glitter nagellack är? Att det typ är helt omöjligt att få bort, padsen skrapas typ sönder av glittret och man får använda en halv acetonflaska! Okej, kanske lite överdrivet men svårt är det iaf ;)

Idag har jag upplevt något jag aldrig mer vill uppleva. Har vart på begravning. Kyrkan var hemsk, jag tål inte att se folk jag bryr mig om gråta, det gör mig ledsen. men efteråt släppte allt och det blev en trevlig middag med närmsta släkten. Nu har allt fått ett slut och det känns bra. Om man får säga så.

Efter allt så beställde vi kinamat här hemma med Sis och dom. Och efter det åkte jag och träna en snabbis, var där väldigt sent så hann inte så myckeyt innan dom stängde men det blev iaf 30min cross och 15min band. Pratade med ägaren av gymmet som även är instruktör på olika pass och frågade om spinning var en bra träning om man vill gå ner i vikt. Man hör ju olika hela tiden, jag vet tjejer som inte kör spinning för dom tror att man får nån form av body builder lår av det. Jag fick iaf idag av henne konstaterat att det INTE är så. Har frågat personal på alla olika gym jag tränat på nu och alla säger samma. Man blir inte "biffig" av spinning. (om du inte drar på hårdaste motståndet och kör så hela passet)

Känns bra eftersom spinning är en av mina favorit träningsformer :)
Men nu är det dax att sova, klockan ringer alldeles för tidigt imorgon då jag ska köra in Sis och hennes man till Göteborg innan jag börjar jobba kl 10! På eftermiddan blir det fika med Christin och Veronica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0