världens bästa telefonsamtal

2011-05-15 @ 22:56:09

Idag är det söndag och min dag har vart lugn! Vaknade lite innan 11 av att det plingade till i mobilen och det var ett sms från min man♥. Han skulle gå och lägga sig för dom hade vart ute på party och klockan var "bara" 5 på morgonen där! Men hos mig var den ju 11 så jag skrev godmorgon tillbaka och några sekunder senare så ringer telefonen! Fick prata med han i 2 min innan hans pengar tog slut mitt i en mening men det är första gången jag hör hans röst på 10 dagar så jag var överlycklig! har levt på det hela dagen! Nu är klockan dock 11 på kvällen och jag ska snart sova, fick ett till SMS av Kenny nyss där han fråga vad jag hade för skostorlek.. Hmmm.. kanske får nån liten present när han kommer hem ;)

Har vart en sväng på gymmet idag med! Blev 40min cross och 55 min spinning :) Mätte mig i morse för jag kännde mig så smal och har försvunnit ytterligare 1-2cm på var och ett av alla mätområden.. Nöjd! 17 dagar kvar till sommar!
 

Sis och jag har shoppat lite idag.. beställde från Nelly. För mig blev det två klänningar och nagellack! Som om jag inte har nog med klänningar? Hon köppte också en jättefin klänning :)



Det första korallfärgade nagellacket har jag haft förr, men i fredags bokstavligt talat skrapa jag ut det sista av det och det är en av mina favoriter på sommaren! Så fick fylla på med ett nytt! Blev även 2 helt nya från Mavalas nya sommarkollektion! jag älskar Mavala´s nagellack, dom är små, billiga och täcker bra! Jag gillar små nagellack för då hinner dom inte bli dåliga eller torka ut!

IsaDora har också jätte fina nagellack nu ute i affärerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0