tisdag

2011-05-10 @ 22:11:41

Har nyss ätit en god kyckling sallad efter ett spinningpass och en tur till affären. Idag gick tiden på jobbet väldigt fort och det är vi tacksamma för! Har fått ett erbjudande om att jobba kvällsshift mina 4 sista veckor här i Norge, sa ja, men måste bara kollas upp med fackförbundet om det är lov att jobba kväll 4 veckor på rad. Annars jobbar ju dom som går shift varannan vecka kväll och varannan dag! Men håller tummarna!

Var jätte nära på att hoppa över träningen idag igen. Men sparakade min feta bak och gick dit. Och kan ju inte klaga nu efter när man känner sig jätte duktig! :D Har träningsverk från gårdagens Body Pump men jag gillar det. Blir ett nytt pass imorn, jäklar vad jag ska ha muskler när Kenny kommer hem igen ;)

Ne, nu ska jag ta mig en dusch och sen slappa lite framför TV.n inna jag ska sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0