telefon

2011-05-06 @ 20:28:19

Fredag idag! Känns härligt men inte lika härligt som vanligt för jag är ensam :( Haha låter som jag är jätte tråkig men dom jag pratar med på jobbet är kanske inte personer jag är med på fritiden oså, men nästa vecka ska vi ut med jobbet och veckan efter det är det 17 maj och då ska vi grilla oså :)

Har startat min fredag idag med ett spinningpass. Har världens träningsver från igår i benen och rumpan. Körde lite improviserad styketräning med Kenny hantlar här hemma men tydligen tog det ju :P

Idag har vart en riktigt svår dag att inte äta socker på! :( När vi skulle äta frukost på jobbet så stod det en hel kakburk med sånna där kakor med chikladbitar i! MUMS! Hade ett inre krig med mig själv och gick ut därifrån utan att ha ätit nån. Senare på dagen var jag super sugen på choklad och ville inget annat än att rota i godislådan på jobbet. Men höll mig där med! Och nu är det kvällen och jag tänkte sätta mig och titta på Harry Potter och suget börjar sakta smyga sig på! Men har inhandlat vattenmelon fredagen till ära.

Just det ja min nyvarande telefon har börjat dampa, eller a börjat, den har hållt på så att bra tag nu. Startar om sig själv, kopplar ner samtal när man pratar, tappar täckningen så man måste starta om den o.s.v. Så igår efter mycket tittande på olika sidor så beställde jag en ny telefon som ligger och väntar på mig när jag kommer hem om 4 veckor :)


En vit Iphone 4 blev det! Första gången jag ska ha abonemang! Har fortfarande en stor kärlek till kontantkort då jag tror man inte gör slut på lika mycket pengar då. Så detta ska bli spännande! Hihi, känner mig som ett litet barn, vill hem och sitta och pilla och fixa med den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0