söndag

2011-05-29 @ 11:06:55

Igår var vi på bio, såg Hangover part 2! Den var jätte rolig och man fick massa goa skratt! Slutet är bäst :P Igår köpte jag lösgodis till bion, bröt alltså mitt godis löfte 3 dagar för tidigt! Men är jag besviken och ångrar mig? Nej! Trodde aldrig att jag skulle hålla mig så länga så igår var det riktigt gott att få smaska på lite godis! Nu när jag fått smak för det igen gäller det att hålla i trädarna och bara hålla sig till lördagar! Inte som förr då jag kunde äta godis vargje dag! :P

Funderar på att dra mig till gymmet för lite mrogonträning, vädret godkänner ingen morgonpromenad! Ska på spinning klockan halv 6 ikväll också, därför jag tvekar! Hihi, latmask jag är!

Ne, jag tar mig lite frukost medans jag funderar! På tisdag blir det hemfärd, har dock inte bokat nån biljett tillbaka till Norge än, kanske dax att göra det?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0