skor

2011-05-21 @ 19:51:57
Jag vill börja detta inlägget med att säga att alla som har hållt andan kan pusta ut, klockan är 19:44 och jorden är fortfarande kvar! :P Haha, jag kan ju erkänna att jag var lite nervös. Inte för att jag trodde att det på alvar skulle hända men tycker inte om att höra sånt, får en obehaglig kännsla och mår lite dåligt! Men nu är det över!

Idag har jag vart uppe med tuppen, gick till gymmet vid 12 tiden för att hinna träna innan jag skulle hämta Kenny på flygplatsen! Nu sitter jag här vid datan och Kenny ligger inne och sover, stackarn har rest i 30 timmar utan att sova! Ska snart laga lite mat till oss och väcka han :) Världens sötaste är han som handlat massa skor till mig i USA utan att jag bett om det :) Tyvärr dock så var han inne på 3 olika Victoria Secret affärer och ingen hade mina bikinisar jag hade visat han, två av dom p.g.a att det var outlets och sålde bara förra årets varor och det 3:e som var på en riktig galleria hade inte nån av dom heller! Men, får hitta en snygg bikini här istället, eller klicka hem från dera hemsida och hoppas på att man slipper tullen!

Fick iallafall två par converse, ett par vita i tjejmodell så dom är lite annorlundare än dom vanliga, och ett par ljusblåa :) Fick ett par nya träningskor med! SUPERSNYGGA!



Dom små hålen som är på träningsskorna går rakt igenom så man "ser" foten när man har på sig dom! = Ingen fotsvett! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0