långsamt

2011-05-08 @ 23:30:45
Detta inlägget skrev jag i söndags men har vart nått fel på Blogg hemsidan så det kom upp idag :)

Jag brukar ju alltid skriva här hur fort dagarna går men idag har det vart en seg dag! Vaknade vid 11 tiden och gick en morgonpromenad på 30min var helt blöt när jag kom hem för det var strålande sol och säkert 18-20grader ute. Åt en god frukost bestående av vattenmelon knäckebröd och äggröra :)
 
Sedan gick det utför :P Låg som fastkllistrad i soffan med både datan och TV:n på. När klockan väl blivit 5 var jag så förslappad att jag avbokade mitt spinningpass jag skulle gå på halv 6. 2 timmar senare fick jag ångest och gick ut på en PW i en timma! :) Kvällen har spenderats med Big Brother Söndagsfinal och hejja Peter som fick vara kvar. Trodde jag aldrig! Och tittande på resor. Blir tyvärr inget spanien men jag Veronica och Linda har spanat runt på lite annat och efter mycket tittande har jag fastnat för Tunisien lite. Vi är ju bara ute efter avslappning och sol och där får man väldigt lyxigt för bra pris! Får se vad det blir :)

Nu ska jag lägga mig och kolla Harry Potter tills jag somnar :P


Kommentarer
Postat av: Petra =D

Åk till Tunisien! As gött och billigt ;) Passa er dock för juni/juli månad, då är det nämligen som varmast där, men man har ju solfaktor/pool/hav för en anledning;)

2011-05-13 @ 18:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0