fredag

2011-05-20 @ 23:14:27

Jaha, och vad har jag gjort idag då? Var på jobbet super tidigt 06:32 så jag fick gå hem klockan halv 3! Skönt, gick hem och satte på TV.n för att kolla om kanalerna hade kommit tillbaka men ikke! Hade dock inga förväntningar på att dom skulle vara de! Kul med en helg till utan TV! Börjar bli lite irriterad på det, har pratat med våran hyresvärd 2 gånger i veckan och dom nya som flyttat in och ska ta över hyresvärdens tv abonnemang 2 gånger och dom säger att som pratat emd företaget och att det ska vara ordnat men tydligen är det ju inte de! Pinsamt att gå och tjata också!

Har vart en sväng på Kvadrat i brist på annat att göra, hittade ett långt linne/underklänning med spets längst ner som jag kan ha under min nya Odd Molly klänning för den är nog lite genomsynlig..  Strosade runt lite och sedan gick jag och handla mar, börjar man bli gammal när man tycker det är KUL att gå runt i stora mataffärer? Haha, jag och Kenny åker alltid till COOP Mega eller liknande på helgerna och jag tycker det är kul att strosa runt där inne och kika! :P

Eftersom jag inte har nån TV så får datan roa mig men efter en vecka med den finns det inte så mycket att kolla runt på? Har kollat på resor, kläder, bloggar m.m men allt börjar bli lite uttjötat! Så nu har jag målat nagalrna, imorn kommer Kenny hem så jag måste städa lite, eller a typ damsuga, resten är gjort :P

Nä, nu ska jag återgå till att göra ingenting! Kanske slå på en Harry Potter film för det var ju längesen!..Eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0