choklad

2011-05-12 @ 20:57:02
Idag fick det bi en vilodag. Har tränat 7 dagar i rad nu. Dock var jag nära på att träna idag med men inte bra för kroppen. Men imorn är det på´t igen! Får bli ett snabbt konditionspass på jobbet inna vi ska ut med avdelningen för mat coh bowling :) Kan bli kul! Längtar som vanligt efter att få göra ordning mig ;)

Dagen har spenderats i badrummet på soffan och i köket. Har städat hela badrummet grundligt. Vi flyttar ju om några veckor så tänkte ta lite nu när Kenny ändå är borta och jag inte har nått bättre för mig så det blir mindre att göra när vi flyttar! Får bli köket och resten av lägenheten i helgen! Jobbigast kommer bli ugnen!

Är så sjukt sugen på choklad men har fortfarande inte ätit nått! Ska ju ha godisfri månad nu hela maj! Inte en choklad bit, godis, chips, glass, kakor, bullar eller tårta har nuddat mina läppas dessa första 12 dagarna i maj. Tycker suget borde försvinna lite men är fortfarande sugen på CHOKLAD! Fast det sitter kanske mest i hjärnan? Men jag ska klara hela maj! PUNKT OCH SLUT!


GE MIG SVENSK ISKALL MARABOU CHOKLAD! SÅ KALL ATT DET KNÄCKER TILL NÄR MAN BITER I DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0