bowling

2011-05-14 @ 19:19:51

Igår var jag ute med jobbet, vi åt god mat och Bowlade, vi på min bana hann spela 2 omgångar och gissa vem som vann båda? ;) Jajjemensan det var jag! Hihi, tävlinginstingten kom fram där! Efteråt gick vi ut och tog några drinkar och vid 1 tiden begav jag mig hem efter en mycket trevlig kväll! Somnade som en stock och sov ända till kvart över 12 idag! Inte likt mig

Var faktiskt inte bakis eller något, kan bero på att jag inte drack så mycket. Tog mig till gymmet och tränade i 2,5 timma. Blev 70min cross 13min rodd och 35 min PW på bandet! Och lite magträning på de. Sen åkte jag och handlade och har för ens stund sen ätit lite sallad med taccoköttfärs :) Mums!

Nått tråkigt som har hänt är att igår när jag kom hem från jobbet och satte på TV:n så var alla kanaler borta. Är bara norges motsvarighet till SVT1 som är kvar! Skickade sms till våran hyresvärd idag och frågade varför det var så, och dom håller på att flytta över boxern och allt till dom nya som flyttat in och eftersom det är helg nu och 17 maj på tisdag så kanske vi inte får tillbaka kanalerna förän onsdag! Segt! Men lite tur i oturen är ju att det är den kanalen som Melodifestivalen går på ikväll! Sen så funkar som tur är internet med :D

Lite bilder från gårdagen




Som vanligt kan man klicka på dom små bilderna så blir som större :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0