bootcamp

2011-05-05 @ 21:09:17

Hej dagboken! Haha

Snart helg igen, härlighet, dagarna bara flyger iväg. Idag körde jag Kenny till flygplatsen direkt efter jobbet. Han åker till USA och gottar sig i två veckor! Kommer bli väldigt ensamt och tomt att bo själv så länge, speciellt när Petra inte är här längre :P

Men iochmed att han är borta startar Empas Bootcamp! ;) Imorgonbitti blir det morgonpromenad innan jobbet. Undra varför det är mycket lättare att gå upp när inte Kenny är hemma? Men upp kommer jag mycket lättare iallafall och det är ju inget att gnälla över! Har vart sockerfri i 4 hela dagarn nu med :P Haha kanske inget att skryta om än men vi har en "godislåda" på jobbet som man alltid går och tar nån om dagen från men har hållt mig helt borta från godis i alla dess former i 4 dar. Bara 26 kvar :P Kommer dock vara enkelt när Kenny inte är hemma, man kan inte falla för nått som, "ska vi åka och handla glass?" då kan jag ALDRIG säga nej! Bra självdeciplin där ;)

Nu ska jag äta lite kvällsmat innan jag går själv och lägger mig! BUHU synd om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0