17 maj

2011-05-17 @ 16:56:34

Idag är det 17 Maj vilket betyder Norges Nationaldag. Sverigen och Norges nationaldag är som dag och natt. Här firas det till folk inte längre kan stå på benen med folkatåg, barntåg, glass i stoora mängder och annat :) Det finaste är ju att alla springer runt i bunader och dressar! Tänk vad mysigt om det vart så i Sverige med!  

Vaknade iallafall halv 10 imorse av att Barnatåget gickförb utanför vårat hus! Spelade massa instrument och tjoade! Somnade dock om vid 11 efter att jag lagt mig ner och slått på en film och vaknade igen halv 3!! Jag har nog inte sovit så länge sen gymnasietiden :P

Våra kanaler har fortfarande inte kommit tillbaka! Håller tummarna att dom kommer imorn för det börjar bli rastlöst att inte ha nån TV att kolla på!

Igår var det lite fest eftersom vi är lediga idag, var hemma hos några Svenskar från jobbet och det var trevligt. Jag körde så jag var nykter och inmot småtimmarna när personer började bli fullare och fullare tyckte jag att det skulle bli skönt att vakna upp pigg och glad idag :P


Två veckor kvar tills jag åker hem på lillebrors student och får min nya mobil! hej då med denna stenåldersmobilen! Nästa vecka börjar jag ju jobba shift med! Ska bli spännande och se hur detta ska gå!

Försöker börja packa lite smått eftersom vi flyttar hem om mindre än en månad men är så svårt vart man ska börja? Vi har så mycket småprylar och ting som ska slängas tror jag! Haha, får nog vänta tills Kenny kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0