tråkiga söndag!

2011-03-27 @ 18:19:06
Idag blir man verkligen påmind om att man bor i Stavanger, vaknade imorse av att det blåste storm ute vilket är väldigt stor kontrast till gårdagens vårväder vilket är mycket typiskt Stavanger! Det är aldrig stabilt väder här! Och när det väl är det så är det dåligt stabilt! :P Tråkigt! Har ingen energi idag, vaknade klockan 12 och då var ju klockan ett och sen dess har jag suttit som en latmask i soffan, vädret ger som sagt en inte mer energi idag med regn och rusk! Har ingen ork att gå och träna idag men efter att ha tränat 5 gånger denna veckan känner jag att det kanske är okej?

Ska ta tag i mig och laga tite mat, blir kycklingköttfärs med taccokrydda och sallad! Alltså taccos fast utan bröd och sånt :) Ikväll blir det att kika lite BigBrother och hoppa tidigt i säng för att orka med den nya arbetsveckan! Kommer garanterat få kli i benen ikväll för jag inte har tränat, varför kan inte det komma nu? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0