sommar?

2011-03-16 @ 19:00:25

Idag är det onsdag vilket gör att det snart är helg, haha nä nu överdrev jag kanske lite. Skulle jobbat övertid idag men delarna hade inte kommit så det blir nog imorn istället, gör inget för mig att delarna inte kommer för ju längre vi måste vänta på den ju längre bak kommer vi i arbete och ju mer övertid blir det ;) Hihi.

Ska snart lyfta på rumpan opch gå till gymmet, har blitt träning hela veckan så känner mig nöjd, imorn blir det nog dock vila om jag ska jobba övertid :) Inte okej att jag är avstängd från onlinebokningen i en månad!! För att jag bokade men inte gick på passet, kunde vart en vecka eller nått, en månad tycker jag är att ta i. Så eftersom jag inte kan boka pass så blir det mest crossen och bandet nu, annars måste jag vara där supermycket innan ett pass och skriva upp mig på listan för att komma med! Jaja, tråkig läsning.

Längtar förövrigt som en gnu till sommaren! Vill ha sol, våran altan, grilla med familjen, majskolvar, sjöboden, lätta kläder! Ocu massa meeer :D

Såhär ser det ut hemma hos mig på sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0