Saknar mina vänner och familj

2011-03-13 @ 20:29:05

Går inte att beskriva hur skönt jag tycker det ska bli att flytta hem till sommaren. Jag ber till Gud att det blir en sommar full med massa sol för det behöver jag efter två regninga sommrar i Stavanger!

Föresten, om det är nån av mina fina vänner som har lust att beöka Stavanger om MIG så tycker jag ni kommer den 6:e maj och stannar till 20:e för då är jag ensam hemma för min man är och gottar sig i USA. Lite besök från er hade ju inte vart helt fel och en roadtrip är ju alltid kul ;)


Jag, Emma och Christin <3

Gänget på besök när Emma och jag jobbade i Lindvallen/Tandådalen

En av dom få soliga dagarna i stavanger i sommras när familjen va på besök :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0