otur

2011-03-24 @ 21:26:13

Hittade en super söt och perfekt vårjacka på Nelly! En timma senare när jag kollat runt på andra kläder på sidan och bestämt mig för att köpa den fanns den inte kvar längre! Så himla typiskt, jag och Petra kollade efter vårjackor i lördags när vi var på kvadrat men jag ville ha nån som var tjejig och visade midjan o så! Och så ploppa denna perfekta upp och sen försvann :( Hoppas dom får in fleer!



Fredag imorn med :) Kenny flyger hem efter jobbet för att förnya sitt pass hemma och blir hemma hela helgen! Förhoppningsvis får jag sluta nån timma tidigare så jag kan köra han till flygplatsen :)

Håll nu tummarna för mig att som får in fler av denna jackan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0