natti natti

2011-03-30 @ 23:09:27

Idag har det vart jätte fint väder ute så direkt efter jobbet gick jag ut på en promenad runt sjön! :) Härligt! Kom hem och slappade lite och åt lite sen vid halv 9 på kvällen drog jag mig till gymmet, blev en kort visit på 45 min bara, sen hänta jag upp Kenny som var hemma hos Simon och nu har vi ätit, duschat och kollat BigBrother. Så tänkte bara uppdatera här en snabbis innan jag stänger av datan och går och lägger mig!

Blev ingen övertid idag iallafall...oväntat? Fick inte så mycket delar som vi behövde! Förhoppningsvis imorn kanske? Förväntar mig inget!

Godnatt ♥

 


Vill ha sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


  • Till bloggens startsida

  • RSS 2.0